Industrijski motorji

Vrhunski izdelovalci kompaktnih dizelskih motorjev, kateri slovijo kot prvi proizvajalec, ki je sprejel ameriške predpise o emisijah CARB ULGE* za motorje pod 19 kW (25 KM). Kubota izdeluje industrijski motorje s pogonom na dizel, bencin ter plin (LPG in NG) v rangu moči 86,4kW (115,86 KM). Poleg široke ponudbe je Kubota v svoj program dodala novo serijo imenovano 09, katera vključuje dizelske motorje moči 157,3 kW (210,94 KM). Največja prednost motorja Kubota je tehnologija katera se odziva na okoljevarstvene zahteve ter aplikacijski inženiring. Odkar so leta 1993 kot proizvajalec malih industrijski motorjev prejeli certifikat CARB emisijskih predpisih (California Air Resources Board, ZDA), so kot pionirji okoljevarstvene tehnologije vedno upoštevali strog nadzor nad emisijami po vsem svetu. Danes razširjajo proizvodnjo na optimalne lokacije po vsem svetu za hitro in pravočasno dobavo motorjev svetovnim proizvajalcem opreme (OEM). Od leta 2014 so poleg tovarne na Tajskem začeli s proizvodnjo tudi na Kitajskem, kjer integrirani proizvodni proces zajema celoten postopek. Od izdelave ulitkov, do litja in izdelave motorjev. Še naprej si bodo prizadevali in gradili sloves na kakovost po vsem svetu.

Kubota industrijski motorji

"Motor je več kot le stroj"

Razlog, da lahko Kubota odgovori na tako širok spekter potreb po strojih na svetu, je ta, da ponujajo več vrst motorjev. Z raziskavami in razvojem se ukvarjamo že vrsto let in ponosni smo na dejstvo, da lahko izdelamo marsikateri pogon. V temeljitem iskanju kakovosti sodelujemo s strokovnjaki z vseh področij znanosti, za izdelavo kvalitetnega izdelka. Končne sanje, za katere si prizadevamo, so doseči "resnični motor z ničelnimi emisijami", ki ne proizvaja toplote, hrupa in vibracij in naš cilj je v tej smeri.

Kubota engine division

Takashi Onishi
Kentaro Nagai

Izberite tip pogona

Dizel motor

Dizel motorji

Kubotin razpon moči dizelskih motorjev zajema od 4,1 kW do 157,3 kW.

V tej kategoriji najdete eno, dvo, tri in več valjne motorje, ki so atmosfersko ali prisilno polnjeni, mehanski ali elektronsko vodeni primerni za različne vrste aplikacij.

Več o dizel programu
 
Bencinski motor

Bencinski motorji

Kubotin razpon moči bencinskih motorjev zajema od 4,1 kW do 65,0 kW.

V tej kategoriji najdete eno, dvo, tri in več valjne motorje kateri so lahko bencinski, plinski ali v kombinaciji obeh tipov goriva. Motorji so atomsfersko polnjeni in elektronsko vodeni primerni za različne vrste aplikacij.

Več o bencinskem programu
Kubota-engineering

Diesel of the year

Kubota V5009-CR-T-E5 je prvi japonski motor, ki je prejel prestižno nagrado ter si prislužil naziv DIESEL OF THE YEAR leta 2019. Kubota je s tem motorjem zasnovala novo serijo imenovano 09 Series, kjer je v družbi z motorjem V4309 (115,7 kW) ter S7509 (228,4 kW). Kompaktni 4-valjni motor z visoko izhodno močjo doseže nizko porabo goriva z optimizacijo izgorevalne komore. S pomočjo DOC, DPF in SCR sistemov, dosega najstrožje regulative EPA/CARB Tier 4 ter Kubota Stage V logo.

  • Tip motorja:
  • Razred emisij:
  • Število valjev:
  • Vrtina in hod:
  • Prostornina:
  • Moč motorja:*
  • Navor:*
  • Sistem goriva:
  • Polnjenje:
  • Sistem:
  • Izpušni sistem:
  • Kapaciteta olja:
  • Dimenzije:**
  • Teža:
  • Kubota V5009-CR-T-E5
  • EU Stage V, EPA Tier 4
  • 4
  • 110,0 x 132,0 mm
  • 5.018 l
  • 157,3 kW* / 2200 min-1
  • 883,1 Nm / 1600 min-1
  • Skupni vod
  • Prisilno polnjen
  • Prisilno ohlajen vsesani zrak
  • DOC+ DPF + SCR*
  • 19,0 l
  • 898 x 656 x 978 mm
  • 632 kg
Kubota V5009 - Diesel of the year

O razvoju

Ko se je povečala zavest o ohranjanju globalnega okolja so se zaostrili tudi predpisi o emisijskih standardih. Vsi proizvajalci industrijskih strojev označeni s kratico OEM, morajo za svoj izdelek imeti glede na zahtevano stopnjo ustrezen emisijski certifikat. Pri Kuboti so se podali v razpon moči motorjev do 200 KM kateri odgovarjajo emisijskim predpisom Stage V, ker s tem želijo pomagati vsem proizvajalcem pri hitri in brezskrbni vgradnji pogona v stroje.

Zaščita okolja

Novi motor V5009 so pri Kuboti razvili tako, da ustreza najnovejšim in najstrožjim emisijskim predpisom v ZDA, Evropi in na Japonskem. Regulativa Stage V je leta 2020 vstopila v veljavo na kar so bili pri Kuboti pripravljeni saj imajo dolgoletne izkušnje proizvodnje motorjev z dizelskimi filtri trdih delcev (DPF). V5009 so nadgradili s SCR sistemom in je s čistejšim izpuhom pripravljen na Stage V regulativo.

Kubotina vizija razvoja

Razvoj stremi k elektrifikaciji pogonskih sklopov, zato lahko v prihodnje pričakujete velike koristi združevanja motorjev na fosilna goriva in električnih komponent. Kubota je za svoje motorje zasnovala generator in vse skupaj poimenovala Micro Hybrid Technology s katerim cilja na prihajajoče trende v industriji.

Micro Hybrid Technology je
Kubotin korak proti elektrifikaciji v katerem obstoječe vgrajene alternatorje zamenja 48 V motorni generator. Njegova naloga je, da pogonskemu sklopu doda 10 kW električne moči pri občasnih obremenitvah in s tem omogoči razvijalcem opreme (OEM) izbiro prostorninsko manjšega in bolj varčnega motorja.

Optimizacija goriva

S pomočjo tehnologije lahko razvijalci strojev (OEM) vgradijo prostorninsko in konfiguracijsko manjše motorje brez, da bi prišlo do pomanjkanja izhodne moči. Izbira manjšega motorja pa pozitivno vpliva na porabo goriva.

Idealen za aplikacije kot so

stroji kateri potrebujejo dodatno moč pri občasnih obremenitvah so viličarji, cestni valjarji, pometalni stroji.

Za vse vrste goriv

Tehnologija Micro Hybrid je kompatibilna z vsemi Kubotinimi dizelskimi, bencinskimi in pilnskimi motorji kateri so elektronsko vodeni s pomočjo kontrolne enote (ECU).

Nadgradnja obstoječega motorja

Sistem je možno dograditi kot opcijo v že obstoječe pogonske sklope brez večjih dimenzijskih sprememb in celostne zasnove.

Nižji stroški

Manjši obratovalni stroški in nižja poraba goriva so ključni za razvijalca opreme in končnega uporabnika.

Micro Hybrid technology ponuja manjšemu motorju več prožnosti in boljšo učinkovitost industrijskim strojem kot motor opremljen s klasičnim alternatorjem.

Telematika

V sodobnih časih je ključno hitro prepoznavanje potencialnih zapletov. Pri Kuboti so razvili sistem "Engineering Telematics" kateri hitro oceni stanje vašega elektronsko vodenega motorja s skupnim vodom in vam zagotavlja oceno stanja, morebitno podporo, optimizacijo in obvestilo o servisnem posegu vašega pogona.

1.

Izvede se enostaven priklop modul na vaš motor, kateri bo poskrbel za branje podatkov pogona.

2.

Ob delovanju stroja se bodo ključni parametri zapisali in shranili v zaseben računalniški oblak, kjer vam bodo vedno na voljo.

3.

S pomočjo obvestil lahko preučujete izmerjene podatke, preverjate stanje motorja in načrtujete prihajajoče redne servise.

Lastnosti in prednosti telematike so v preciznih podatkih kateri so dosegljivi uporabnikom. Izbirajo lahko med 30 različnimi parametri katere motor s svojim delovanjem oddaja. Prednost je tudi v tem, da je motor povezan s Kubotinim centrom, kjer usposobljeni tehniki poskrbijo za ustrezno podporo. Trenutno je sistem na voljo le v določenih Kubotinih modelih, v kolikor bi želeli več informacij nas kontaktirajte.

Več informacij je dostopnih na povezavi: https://global.engine.kubota.co.jp/en/telematics/ https://www.youtube.com/watch?v=UBWMPUk5N4M

Kubota elektronsko vodena telematika