*: SAE J1995 gross intermittent
DOC - Diesel Oxidation Catalyst - katalizator izpušnih plinov.
DPF - Diesel Particulate Filter - filter trdih delcev.
Navedene specifikacije motorja se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, dimenzije in teža motorja so navedene v skladu s I.M.A. standardno specifikacijo. Prikazane fotografije lahko vsebujejo nestandardno opremo.
Serija Kubota 03-M s široko izbiro motorjev pokrije vse zahteve katere razvijalci opreme (OEM) potrebujejo. Nabor različnih funkcij kot so vgrajeni elektromagnet za dovod goriva, nizek položaj ventilatorja in servisiranje motorja s boka omogoča iniženirjem hiter razvoj aplikacije in uporabnikom lažjo vsakodnevno uporabo. Originalna Kubotina tehnologija vlivanja omogoča izdelavo bloka motorja, kjer so pretočni kanali za hladilno tekočino precizno odmerjeni in s tem omogočajo višjo gostoto moči ter vrhunsko vzdržljivost motorja. Najnovejša tehnologija in vzdržljivost motorja sta dve pomembni stvari, katere kupci pričakujejo od Kubotinih motorjev.
Izpolnjevanje strogih emisij je lahko izziv za marsikaterega proizvajalca motorjev na svetu, zato si v Kuboti s svojimi izkušnjami in znanji prizadevamo, da bi izpolnili vse želje proizvajalcev aplikacij. Serija motorjev 03 se je neprestano razvijala, da je ugodila zahtevam nivoja EPA, do te točke, da so inženiriji v Kuboti oblikovali motor z minimalnim posegom v dimenzije (zaradi dodatno vgrajene enote za obdelavo izpušnih plinov) ter enostavno vgradnjo v aplikacijo. Sistem skupnega voda omogoči optimizacijo izgorevanja goriva znotraj komore in s tem ustvari trajnejši in tišji motor s višjo učinkovitostjo porabo goriva. S natančnim nadzorom poteka izpušnih plinov skozi katalizator (DOC) ter filter trdih delcev (DPF), Kubota nudi čist in visoko zmogljiv motor. V2403-CR-T-E5B je bil zasnovan tako, da ustreza evropskim predpisom o nivoju izpušnih delcev:
S klikom na spodnjo povezavo si lahko ogledate brošuro v nemškem jeziku.
https://www.i-m-a.de/pdf/ima-powerpack/V2403_CR_TE4B_IMAPowerPack_DE.pdf